didek86
didek86
  1 lutego 2015 (pierwszy post)

No to wysłałem smsa zostałem obciążony 11zł z groszami a gwiazdy ni widac ni słychac za to propozycja na dezaktywacje i ponowna aktywacje usługi! Ja się pytam mam wam drugi raz płacić? To kpina niech ktoś z obsługi się do mnie zgłosi i da propozycje rozwiązania problemu, ja za nic drugi raz nie zapłacę to wam nawala system i to wy ponosicie tego koszty a nie użytkownik!

esquilo
Posty: 22080 (po ~141 znaków)
Reputacja: -449 | BluzgometrTM: 657
esquilo
  1 lutego 2015
Konto usunięte
Konto usunięte: No to wysłałem smsa zostałem obciążony 11zł z groszami a gwiazdy ni widac ni słychac za to propozycja na dezaktywacje i ponowna aktywacje usługi! Ja się pytam mam wam drugi raz płacić? To kpina niech ktoś z obsługi się do mnie zgłosi i da propozycje rozwiązania problemu, ja za nic drugi raz nie zapłacę to wam nawala system i to wy ponosicie tego koszty a nie użytkownik!

http://www.fotka.pl/kontakt#formularz d83dde0f
didek86
didek86
  1 lutego 2015

korzystałem z tego zero odzewu

esquilo
Posty: 22080 (po ~141 znaków)
Reputacja: -449 | BluzgometrTM: 657
esquilo
  1 lutego 2015
Konto usunięte
Konto usunięte: korzystałem z tego zero odzewu

Weź pod uwagę to, że płatności realizowane są za pomocą Dotpay i jednoznacznie na chwilę obecną nie można stwierdzić po czyjej stronie "leży problem", jak również weekend i obowiązującą kolejność zgłoszeń. Niecierpliwy możesz zawsze ponowić zgłoszenie/napisać do kogoś z Helpdesku: http://www.fotka.pl/team .
didek86
didek86
  1 lutego 2015

no i doba od zgłoszeni dwóch mija.... a odzewu zero , kolejki tak owszem ale klienta to się powino powiadomić że zajmojemy sie twoją sprawa.....

DeV95
DeV95
  2 lutego 2015

Też mam ten sam problem... 11 zl poszlo w bloto bo jak gwiazdy nie bylo tak nie ma do tej pory

bowemnieniemauczuc
bowemnieniemauczuc
  3 lutego 2015
Konto usunięte
Konto usunięte: Też mam ten sam problem... 11 zl poszlo w bloto bo jak gwiazdy nie bylo tak nie ma do tej pory

Witam uprzejmie opisz mi ten problem krok po kroku .
Postaram Ci pomóc w miarę możliwość .
Pozdrawiam
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.