PamroCoalCrew
Posty: 2 (po ~72 znaków)
Reputacja: -2 | BluzgometrTM: 0
PamroCoalCrew
  28 września 2015 (pierwszy post)

Zakupiłem przez sms i nie został a aktywowana. Ktoś mibto wyjaśni?

Psyko
Psyko
  28 września 2015
PamroCoalCrew
PamroCoalCrew: Zakupiłem przez sms i nie został a aktywowana.

Wyloguj sie i zaloguj ponownie,powinno zaskoczyc ;) Lub skontaktuj się z działem Helpdesk poprzez formularz kontaktowy www.fotka.pl/kontakt#formularz
MadSin
MadSin
  1 października 2015

tez mialem wiele razy problem z aktywacja tej uslugi. Dzis po raz kolejny mam sprzeczne informacje . W sms-ie mam informacje pozytywna ,oplata zostala pobrana nawet dwa razy,a realnie "gwiazdki" nie mam. Czekanie na odpowiedz ze strony "fotki" rowniez trwa dlugo

esquilo
Posty: 22080 (po ~141 znaków)
Reputacja: -449 | BluzgometrTM: 651
esquilo
  1 października 2015
Konto usunięte
Konto usunięte: Czekanie na odpowiedz ze strony "fotki" rowniez trwa dlugo

Obowiązuje kolejność zgłoszeń. Cierpliwości.
Pozdrawiam ;-)
MadSin
MadSin
  1 października 2015

Powoli ja trace. Pozdrawiam rowniez :)

Normalnyx
Normalnyx
  1 października 2015

Mam to samo kasę pobrali pakiet nie aktywny

Psyko
Psyko
  1 października 2015
Ostatnio edytowany: 1 stycznia 1970
esquilo
esquilo: Obowiązuje kolejność zgłoszeń.

Jak mi to potwierdzisz w stu procentach to ci wyśle winko :) jak tu jestem o kolejności nic takiego nie było .
Konto usunięte
Konto usunięte: oplata zostala pobrana nawet dwa razy,a realnie "gwiazdki" nie mam. Czekanie na odpowiedz ze strony "fotki" rowniez trwa dlugo

Konto usunięte
Konto usunięte: Mam to samo kasę pobrali pakiet nie aktywny

Z jakiej macie sieć Karty. Subskrypcja dostępna jest w sieciach GSM: T-MOBILE, Orange, Plus, Play.
esquilo
Posty: 22080 (po ~141 znaków)
Reputacja: -449 | BluzgometrTM: 651
esquilo
  1 października 2015
Konto usunięte
Konto usunięte: jak tu jestem o kolejności nic takiego nie było .

Zawsze tak było, jest i będzie.
Poszukaj w forumowej "szukajce" wątków o tym bystrzaku lub zapytaj tu: http://www.fotka.pl/kontakt#formularz d83dde0f.

Konto usunięte
Konto usunięte: Z jakiej macie sieć Karty. Subskrypcja dostępna jest w sieciach GSM: T-MOBILE, Orange, Plus, Play.

Jeżeli opłata została pobrana rodzaj sieci ma najmniejsze znaczenie.

Konto usunięte
Konto usunięte: Mam to samo kasę pobrali pakiet nie aktywny

Pakiet powinien aktywować się dość szybko, aczkolwiek jest na to czas 24h (?).
Dodam jeszcze, że problem z aktywacją Pakietu może tkwić po stronie firmy pośredniczącej w świadczeniu usługi.
Wszelkie problemy warto zgłaszać przez linkowany powyżej formularz :-).

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na pw, postaram się doradzić lub przekieruję we właściwe "miejsce".

Pozdrawiam ;-)
Psyko
Psyko
  1 października 2015
Ostatnio edytowany: 1 stycznia 1970
esquilo
esquilo: Zawsze tak było, jest i będzie.

Oj nie było i mnie takim czym w 100 % nie przekonasz kupowałem i pakiet od d83ddc4c i zero czekania za dawnych lat ;)
esquilo
esquilo: http://www.fotka.pl/kontakt#formularz

a co to tego to tylko to Jeśli wysłałeś SMS, aby wykupić dostęp do Klubu Gwiazd, i pomimo posiadania środków na koncie, nie zostałeś obciążony, skontaktuj się z operatorem swojej sieci komórkowej.

Podczas rozmowy, będziesz musiał podać pracownikowi infolinii kilka bardzo ważnych informacji:
- podaj nazwę usługi, którą chcesz aktywować (FOTKA SMS MT);
- przedstaw swój problem (wysłałeś SMSa i pomimo posiadania pieniążków na koncie, nie zostałeś obciążony);
- numer na jaki wysłałeś SMSa;
- treść SMSa, którego wysłałeś na wyżej wymieniony numer;
- data i godzina wysłania SMSa;

Numery infolinii, do działu obsługi klienta poszczególnych operatorów sieci komórkowych:
T-mobile: 602 900 000
Orange: 510 100 100
Plus: 601 102 601
Play: 790 500 500
morze teraz co ta fotka robi bałagan z siebie .
esquilo
Posty: 22080 (po ~141 znaków)
Reputacja: -449 | BluzgometrTM: 651
esquilo
  1 października 2015
Konto usunięte
Konto usunięte: a co

Czytasz czasem co cytujesz? ;>
Konto usunięte
Konto usunięte: Jeśli wysłałeś SMS, aby wykupić dostęp do Klubu Gwiazd, i pomimo posiadania środków na koncie, nie zostałeś obciążony, skontaktuj się z operatorem swojej sieci komórkowej.

"...pomimo posiadania środków na koncie, nie zostałeś obciążony..."
User wyraźnie napisał, że środki z konta mu pobrało - został obciążony.
d83ddc47
Konto usunięte
Konto usunięte: Mam to samo kasę pobraly

Po co ma się kontaktować z siecią?
d83ddc47

esquilo
esquilo: problem z aktywacją Pakietu może tkwić po stronie firmy pośredniczącej w świadczeniu usługi
Shaitan
Shaitan
  1 października 2015
esquilo
esquilo: Czytasz czasem co cytujesz? ;>


Wszyscy wiedzą, że on jest niepełnosprytny :ninja:

esquilo
esquilo: Obowiązuje kolejność zgłoszeń


Prawdę mówiąc to nie do końca tak jest ;)
esquilo
Posty: 22080 (po ~141 znaków)
Reputacja: -449 | BluzgometrTM: 651
esquilo
  1 października 2015
Ostatnio edytowany: 1 stycznia 1970
Shaitan
Shaitan: Prawdę mówiąc to nie do końca tak jest ;)

No tak, zapomniałam że zgłoszenia osób z pakietem rozpatrywane są szybciej. Upsss...

Co do reszty sobie daruję. You know what i mean ;D
Psyko
Psyko
  1 października 2015
esquilo
esquilo:

Widzisz i dalej meczysz Magda
esquilo
esquilo: Cierpliwości.

I nic z tego nie będzie
esquilo
esquilo: aczkolwiek jest na to czas 24h

i chłopak 3 dni czeka a jutro będzie 4 :)
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.