Poprzednia12
leewyy
leewyy
  19 sierpnia 2009 (pierwszy post)

hejka wszystkim mam pytanie mam od niedawna wiatrówke i z nią wiąrze sie moje pytanie czy stanadrdowe celowniki (muszka i szczerbinka) też ustawia sie tak jak lunete czyli staje na 10 metrze i strzelam 5 razy ustawiam zeby było dobrze na 10 metrze potem przechodze na 15 i robie to samo i potem na 30 i znowu to samo czy wystarczy tylko ustawić na 10 metrze mam lunete już ustawiona ale pytam o celowniki standardowe tak jak napisałem wyżej dzieki za wszystkie odpowiedzi i pozdro wszystkim ;ddddd

Feno
Feno
  19 sierpnia 2009
nie znam się.
0PublicEnemy0
0PublicEnemy0
  19 sierpnia 2009
leewyy:
jak ustawic wiatrówke

Lufą w swoją stronę...
mobscene
mobscene
  19 sierpnia 2009

nie wiem.

0PublicEnemy0:
Lufą w swoją stronę.

ale tak najlepiej.
takieblablabla
takieblablabla
  19 sierpnia 2009
leewyy:
jak ustawic wiatrówke

ja nie wiem. ale mój tata wie. jak przyjedzie z pracy to ci napisze jak nie zapomnę:ziew:
PrezesRaldowiec
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
PrezesRaldowiec
  19 sierpnia 2009

troche w lewo, troche w prawo.

donRino
donRino
  19 sierpnia 2009
Eliza
Eliza: Jesteś pewny tego?

:lol::lol:
Sztajmex
Sztajmex
  19 sierpnia 2009

Po wpisaniu w google, słów "ustawianie lunety", wyświetla się na pierwszym miejscu link :

http://www.militaria.tm.pl/porady-militarne/49-porady-militarne/95-ustawianie-lunety.html

Nie zawracaj na przyszłość dupy, rusz głową.

gucfa
gucfa
  19 sierpnia 2009
leewyy:
...czy stanadrdowe celowniki (muszka i szczerbinka) też ustawia sie tak jak lunete...

Wszytko zależy od przyrządów celowniczych, niektóre można ustawiać jak lunetę w dwóch płaszczyznach (pionowo i poziomo), niektóre nie.
Tu jest przykład szczerbinki', która ma możliwość ustawiania w poziomie i w pionie.

Tu przykład szczerbinki, gdzie istnieje tylko możliwość ustawienia odległości.
Booster2
Booster2
  19 sierpnia 2009

ja bym ustawił w podbródek

Willoughby
Willoughby
  20 sierpnia 2009

nigdy nie uzywalem ;ddd