Zmierzch (TWILIGHT)

Zmierzch (TWILIGHT)

Komiksy

Znalazłam fajne komiksy o Zmierzchu. Oto one.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Konto usunięte
noom ;pp
10 kwietnia 2010
Konto usunięte
dobre dobre :D
10 kwietnia 2010
Konto usunięte
hehe , nie ktore sa dobre :P
9 kwietnia 2010
Konto usunięte
te komiksy są bombastyczne;d a to ostatnie zdj Roba;p;p
9 kwietnia 2010
Konto usunięte
niezłe . ;D
9 kwietnia 2010
Konto usunięte
No jakies te komiksy beznajdzieje dla mnie;) widzialam normalniejsze i smieszniejsze;D
9 kwietnia 2010
ScaryDolly
hahaha xD dobre te komiksy xD
9 kwietnia 2010
Konto usunięte
haha sie uśmiałam ;D
8 kwietnia 2010
VieraCore
aaaaaaaaahahhaa ja sie posikam haha xDDD
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
noom niezłe są xdd
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
hahah padłam xd
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
hehehe :P xD
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
oo jak dobijają xdd
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
FAjne
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
Dobra, laseczki ja chyba też juz znikam :) Do jutra :) Jednak nie mam korkow wiec pewnie bede wczesniej :) Dobranoc :*
8 kwietnia 2010
yaat
pa ;] zaraz dobite
8 kwietnia 2010
Apee3tee
no paaa ; ** xdd
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
dobra, paaa :)
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
okii ;pp papa ;p
8 kwietnia 2010
Apee3tee
no dobra paa ; **
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
Dobra, ja muszę lecieć. ;**
8 kwietnia 2010
Apee3tee
hahha xDD . ;PP
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
no raczej nie ;pp ale jak zjesz to od razu jesteś taki ospały ;p przynajmniej ja tak mam xd
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
Haha nauczycielka ma fantazje :P Co to ma do rzeczy? Wazne zeby sie nie objadac i nie jesc pozno.
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
Nie wiem, tak mi tylko pani mówiła. Ale to na pewno jest niezdrowe ;D
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
nom ;pp zrobiłam bloga ;pp
8 kwietnia 2010
Apee3tee
no mi też ; PP
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
haha nie prawda tak mi się wydaje xdd
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
Heeee . ;pp
8 kwietnia 2010
Apee3tee
lol dobre :lol: xD
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
Podobno jak się nie je śniadań, to na starość będzie się grubym ;D Tak mi pani od wf mówiła ;D
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
spooko xdd
8 kwietnia 2010
Apee3tee
hehe ; ) xDe
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
taa ;p ja tak późno nawet nie lubię jeść ;p chyba, że jestem mega głodna ;p
8 kwietnia 2010
yaat
hehe ;] xd
8 kwietnia 2010
Apee3tee
sorry za przerwe ; P na dworq byłam xD
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
Ewentualnie jak siedze do pozna to ssie mnie w zoladku. Wtedy herbata albo spac :P
8 kwietnia 2010
yaat
ja też nie jadłam nigdy śniadań aż mi tam nawciskali ze jak się nie zje to organizm się przestawia na tryb oszczędny i bla bla spala o wiele wolniej kalorie
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
niee ja też nie jem ;p w szkole dopiero tak o 12 sobie zjem ;p później obiad i to wsio ;pp
8 kwietnia 2010
yaat
ja też kolacji nie jem po 18 nic nie jem
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
Śniadan nie jem w tygodniu od 6 lat, gdy mama mi powiedziala : chcesz brac sniadania do szkoly - rob je sobe sama :P haha a na kolacje to owoc, jesli mozna to wgl zaliczyc. Czyli jem jak wracam ze szkoly i owoc. A wcale chuda nie jestem :P
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
o jaa. serialnie? ja murze zjeść coś zawsze.
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
Ja kolacji wgl nie jadam :P I sniadan tez nie :P
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
ooo no to dobre ;d;d
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
Parówki! ;D
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
ahaa ;p a co dobrego jadłaś ;p ??
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
Wiecie, ja tu chyba dzisiaj z 5 godzin przesiedzialam :) ogolnie na fotce.. Masakra.! :P
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
A zjadłam kolację, też zaraz będę się kąpać ;D
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
a u mnie też ;p wykapałam się i jeszcze na chwilke przyszlam ;p a u Cb co tam ??
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
A nic. Nudy. A u Was?
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
hahah fajne ;d co tam ??
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
dobre :lol2: ;d
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
Dzięki ;D
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
Masakra, l;udzie to maja pomysly :P
8 kwietnia 2010
Apee3tee
dobre :lol: xDD
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
Hahah; D Też dobre ;D
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
Jaki mega blog.! haha Komiksy wymiataja :D
8 kwietnia 2010
yaat
a ja sie śmieje z tego 'czy wampiry robią... bla bla bla'''
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
Okeej. Pa ;*
8 kwietnia 2010
yaat
no twój xd ja zmiatam dalej pisać pa ;p xd
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
cześć mała - mała to jest twoja pała, ja jestem niska ` jak niska to do pyska`. to mnie rozwala :lol2:
8 kwietnia 2010
yaat
'pedały' hehe ten też jest dobry xd
8 kwietnia 2010
Konto usunięte
O . Mój ;D
8 kwietnia 2010
yaat
jakie gały ma Ed na pierwszym no i ostatnim :d xd
8 kwietnia 2010
więcej komentarzy (59)