Poprzednia strona123Następna strona
Aniolowa
Aniolowa
  12 maja 2006 (pierwszy post)

3 tygodnie miały być i...
...zonk :ziober2:

wiem, ambitny temat ;]

nike2555
nike2555
  12 maja 2006
beciaczku:
hihihiihihihihi

fajnie


No ja mysle:) :pavarotti::w00t:
TheWorldIsMine2
TheWorldIsMine2
  12 maja 2006
Aniolowa
Aniolowa: wiem, ambitny temat ;]

ambitny ! ... :zakochany:
dainty
dainty
  12 maja 2006

Ta.. :zonk:

Ja czekam na kolor od stycznia bo kumus sie nie chce za to zabrac :zonk:

SoManyTears
SoManyTears
  12 maja 2006

najki wracaj na forum sex i nie pajacuj tutaj

SoManyTears
SoManyTears
  12 maja 2006
dainty:
Ja czekam na kolor od stycznia


spoko, ja od roku :]
Sashka
Sashka
  12 maja 2006
dainty:
Ja czekam na kolor od stycznia bo kumus sie nie chce za to zabrac


I poczekasz jeszcze do nie jednego stycznia bo najwazniejsza tu nie jestes.

Zreszta jak dla mnie to koloru miec nie musisz :zonk:
dawix
dawix
  12 maja 2006

mozna się przyłączyć ??

raul
raul
  12 maja 2006
dawix:
mozna się przyłączyć ??


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahhahahahahaha
nie wiem zapytaj mamy :lol2::lol2::crylol::crylol::crylol::crylol:
Lolll
Lolll
  12 maja 2006

Ja wam powiem co sie dzieje:
Bartek ma pliki :)))))))))))))
Tyle w tym temacie :) zgłosmy się za hmmmmm........
2 Lata??

baranq
baranq
  12 maja 2006

widze ze sami wazni sie wypowiedzieli :)

littlebaby
littlebaby
  12 maja 2006

ja widze gory i wyzyny tu... wiec sie nie wypowiem :)

a kolor na bota to mozna wpisac odrecznie ale skoro naprawde nie ma jak to wybaczam

dAs
dAs
  13 maja 2006
jeszcze troszke :P
baranq
baranq
  13 maja 2006
dAs
dAs: jeszcze troszke :P

:crylol: das... potrafisz poprawic humor
dAs
dAs
  13 maja 2006
oj tam :P hehe bartheq pliki dostał już dawno nie wiem czemu to się teraz tak ciągnie...

btw.

MATMA 4
POLSKI słabiej :( chyba na 2 ehh :/ w poniedziałek bede wiedział dokładnie co i jak i 16 już gegra (ale baranq spoko Twoja książka mi sie bardzo przydała :P postaram sie nie popsuć statystyk zdawalności)

baranq
baranq
  13 maja 2006
dAs
dAs: ale baranq spoko Twoja książka mi sie bardzo przydała :P postaram sie nie popsuć statystyk zdawalności)

no :)

dAs
dAs: MATMA 4

dobrze :)

dAs
dAs: POLSKI słabiej :( chyba na 2 ehh :/

eee moze tak zle nie bedzie.. zreszta... hmmmm kaz im przecyztac punkt 1 i 13 netykiety...
Poprzednia strona123Następna strona
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 14 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.