Poprzednia2728293031323334Następna
kris84ajj
Posty: 460 (po ~108 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
kris84ajj
  24 lipca 2012 (pierwszy post)

Hej, dzisiaj ruszyliśmy z nową odsłoną fotka.tv! Główna zamiana do oddzielenie serwisu od fotka.pl. Oto, co daje obecnie fotka.tv:

- możliwość założenia oddzielnego konta,
- opcja logowania się przez Fotkę, Facebook'a i Google'a,
- transmisje video oglądać mogą osoby niezalogowane (nadal do czatowania wymagane jest logowanie),
- na Fotka.tv możesz wpisac dowolna nazwę pod którą będziesz widoczny (domyślnie jest to Twoje imię),
- jeżeli więcej osób będzie mialo identyczną nazwę to do kolejnych dopiszemy numer np: Ania, Ania#2, Ania#3 - więc kto pierwszy ten lepszy :),
- zmieniliśmy nazwę osób "ulubionych" na "obserwowane",
- dodaliśmy możliwość publikowania i lajkowania na Facebook'u.

Zapraszamy do zabawy:)

Jest 10 rodzajów ludzi - ci, co znają liczby binarne i ci, co nie znają

0penYourMind
Posty: 68 (po ~145 znaków)
Reputacja: 2 | BluzgometrTM: 31
0penYourMind
  30 lipca 2012
Fresaa:
każdy może się podszywać pod każdego, czyż nie? ktoś sobie wejdzie na moje konto i będzie mi rządził a ja przez to ucierpię


Podszywać się mogą tylko słownie, ale nie włączą transmisji, wejść na konto też nie wejdą, chyba, że włamią, a rządzić to sobie można w sejmie bo konto i tak należy do serwisu ;p
Scrat
Scrat
  30 lipca 2012
0penYourMind
0penYourMind: Podszywać się mogą tylko słownie, ale nie włączą transmisji, wejść na konto też nie wejdą, chyba, że włamią, a rządzić to sobie można w sejmie bo konto i tak należy do serwisu

A co w przypadku gdy np ktos zalozy sobie fake konta na Fotka.tv i ustawi u siebie link do jakiegos profilu a potem uzyje sobie ManyCam jako program zeby ustawiac sobie zdjecie w transmisji i urzadzic tej osobie krzywde? Przeciez tak juz nie raz robia.
0penYourMind
Posty: 68 (po ~145 znaków)
Reputacja: 2 | BluzgometrTM: 31
0penYourMind
  30 lipca 2012
Scrat:
A co w przypadku gdy np ktos zalozy sobie fake konta na Fotka.tv i ustawi u siebie link do jakiegos profilu a potem uzyje sobie ManyCam jako program zeby ustawiac sobie zdjecie w transmisji i urzadzic tej osobie krzywde? Przeciez tak juz nie raz robia.


W tedy trzeba jeszcze znaleźć ludzi, którzy dadzą wiarę zdjęciu, a nie transmisji (na żywo), jestem pewny, że akurat w to byś się nie dał wkręcić. Równie dobrze można na innym serwisie udostępniającym kamerki wkleić link nie tylko fotki, ale do facebook'a, nk itp ze zdjęciem na transmisji i od tego nie da się uchronić.
aguska87
Posty: 1 (po ~129 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 17
aguska87
  30 lipca 2012

dlaczego od tej pory kiedy dwa dzialy zostały oddzielone nie mogę podglądac ani właczyć kmerki ?? niby w komp mam dobrze ??

normalnaaa1993
Posty: 15 (po ~250 znaków)
Reputacja: -2 | BluzgometrTM: 30
normalnaaa1993
  30 lipca 2012

aa jeszcze jedno pytanie dotyczące Fotka.tv chciałam rozpocząć swoją audycję ale ciągle mi pisze: ,,Trwa zakładanie pokoju'' czekałam 30min na uruchomienie aa tu dalej nic ;/ na prawdę bez sensu ;/

Normalnaaa1993

Drawsko1987
Drawsko1987
  30 lipca 2012
normalnaaa1993
normalnaaa1993: aa jeszcze jedno pytanie dotyczące Fotka.tv chciałam rozpocząć swoją audycję ale ciągle mi pisze: ,,Trwa zakładanie pokoju'' czekałam 30min na uruchomienie aa tu dalej nic ;/ na prawdę bez sensu ;/

Jakie przeglądarki i wersja "Adobe Flash Player" ?

Najlepiej Google Chrome, a Adobe Flash Player wersja: 11.3.300.265
normalnaaa1993
Posty: 15 (po ~250 znaków)
Reputacja: -2 | BluzgometrTM: 30
normalnaaa1993
  31 lipca 2012

dziękuję za podpowiedz, z tym że ten program już zainstalowałam jakis czas temu ponieważ nie dało się odtworzyć transmisji, i było w porządku aa teraz jest dalej coś takiego ;/

Normalnaaa1993

kaalas92
Posty: 2 (po ~228 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 5
kaalas92
  31 lipca 2012

Jestem jak najbardziej na NIE ! ;] !
poprzednia wersja byla lepsza takie mam zdanie . . .

normalnaaa1993
Posty: 15 (po ~250 znaków)
Reputacja: -2 | BluzgometrTM: 30
normalnaaa1993
  31 lipca 2012

dokładnie! zgadzam się z Tobą. tez jestem jak najbardziej na Nie!!!!!

Normalnaaa1993

xxxkurczaczekxxxx
xxxkurczaczekxxxx
  31 lipca 2012

mi sie wcale nie podoba ta fotka tv lepiej było jak na starej fotce.tv to to jest głupota w tym momncie za dużo problemów jest np mam brata co po mnie wchodzi na fotke.tv i ma kłopoty jak sie loguje to zostaje po mnie nazwa i awatar

Kamylka
Posty: 10 (po ~108 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 1
Kamylka
  31 lipca 2012
Drawsko1987:
Najlepiej Google Chrome, a Adobe Flash Player wersja: 11.3.300.265


mam wszystko tak jak jest tu napisane i nic, dalej nie działa;[ nie mogę zrobić transmisji, ehh..

.Trudno jest zapomnieć kogoś,
kto dał Ci dużo do zapamiętania.

pszczolka1988
Posty: 1 (po ~93 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
pszczolka1988
  31 lipca 2012
kris84ajj
kris84ajj: Hej, dzisiaj ruszyliśmy z nową odsłoną fotka.tv! Główna zamiana do oddzielenie serwisu od fotka.pl. Oto, co daje obecnie fotka.tv:- możliwość założenia oddzielnego konta, - opcja logowania się przez Fotkę, Facebook'a i Google'a, - transmisje video oglądać mogą osoby niezalogowane (nadal do czatowania wymagane jest logowanie), - na Fotka.tv możesz wpisac dowolna nazwę pod którą będziesz widoczny (domyślnie jest to Twoje imię), - jeżeli więcej osób będzie mialo identyczną nazwę to do kolejnych dopiszemy numer np: Ania, Ania#2, Ania#3 - więc kto pierwszy ten lepszy :), - zmieniliśmy nazwę osób "ulubionych" na "obserwowane", - dodaliśmy możliwość publikowania i lajkowania na Facebook'u.Zapraszamy do zabawy:)

elo czemu nie umia sie z Fotki polaczyc kontem tylko non stop wlacza mi sie z fb??konto a Tv
Drawsko1987
Drawsko1987
  31 lipca 2012

Sprawdź tutaj, czy działa: http://www.testwebcam.com/

kamylka:
mam wszystko tak jak jest tu napisane i nic, dalej nie działa;[ nie mogę zrobić transmisji, ehh..
IloveTrance85
Posty: 5 (po ~310 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
IloveTrance85
  31 lipca 2012
a ja mam problem:/ wchodząc na jakikolwiek pokój na Fotka.tv ciągle wyświetla mi "trwa logowanie do pokoju"i tak stoii w miejscu przez cały czas:/ Czy jest ktoś mi w stanie pomóc??? Gdyby coś czekam na jakąś wiadomość na pw. Z góry serdeczne dzieki.
rafaelos87
Posty: 1 (po ~228 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 1132
rafaelos87
  31 lipca 2012

to jest jakiś żal na tej nowej fotce tv w ogóle nie moge wejść na kazdym pokoju pisz pokój na haslo a i tak nie ma gdzie go wpisac wczytywanie pokoju konczy sie na logowanie do pokoju i potem juz nic nie da sie pisac ani nic

Poprzednia2728293031323334Następna
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 14 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.